______

З досвіду роботи


І концерт, і батьківські збори

 Ініціатором проведення незвичних батьківських зборів стала у Вищому професійному училищі № 25 м.Хмельницького класний керівник учнів групи №22 Пархомюк Любов Василівна, яка підготувала для батьків концертну програму «Ми вдячні своїм матерям», і разом зі своїми вихованцями  представила її в актовій залі училища.

Пісні та вірші у виконанні наших хлопців викликали бурхливі аплодисменти і переконали в тому, що кожен із них по-своєму талановитий. Задоволеними залишились всі… «Провести такі збори – дуже гарна ідея, – каже Любов Василівна Пархомюк. Учням групи № 22, справді, є ким і є чим пишатися». Потім батьки залишились в залі для вирішення поточних питань.
Н.В.ДЕМЧУК,
член батьківського комітету.
 
Під час виконання пісні «Рідна мати моя». Пісню супроводжувала презентація фото мам та їхніх синів. 

Батьківські збори

В цей день батьки приготували для своїх дітей смачні, улюблені їх страви, якими частували присутніх. А ще учні підготували гарну концертну програму. Була проведена вікторина.
  • Захід вдався, – говорить старший майстер училища, класний керівник групи – Любов Василівна Пархомюк. Ним залишилися задоволені учні, їх батьки та педагоги.

 

ПОРАДИ МОЛОДОМУ МАЙСТРУ В/Н ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО УРОКУ

1.    Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто в класі, майстерні.
2.    Раціонально використовуйте кожну хвилину.
3.    Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання.
4.    Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.
5.    Поясніть учням мету, завдання уроку.
6.  Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся виявити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.
7.    Не спішіть виправляти помилку учня, краще якщо її виправляють одногрупники.
8. Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці – пропонуйте учням працювати самостійно.
9.    На уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
10.Під час використання технічних засобів навчання, наочності, офісної техніки, намагайтеся використовувати їх найефективніше.
11.Під час організації самостійної роботи, усних відповідей не квапте учнів.
12.Звертайте увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бережливість, зібраність.
13.Домашнє завдання потрібно давати з поясненням до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника.
14.Пам’ятайте: кожен урок не повинен бути схожим на попередній.


Співпраця викладача та майстра в/н як запорука успішної підготовки мобільного робітника

На сьогоднішній день завдання підготовки мобільного робітника є актуальною для викладачів і майстрів виробничого навчання. Пріоритетним напрямком роботи викладачів та майстрів виробничого навчання є створення умов для саморозвитку та самореалізації учнів, розкриття їх творчого потенціалу, що забезпечує здатність приймати нестандартні рішення, творчу діяльність, успішне просування в професійній та іншій сфері діяльності.

Майстру виробничого навчання належить найбільша роль в підготовці молодого робітника. Його завдання – дати майбутнім робітникам знання, уміння і навички, сформувати їх погляди і виховати в дусі потреб теперішнього часу.

Cьогодні потрібен професійно мобільний кваліфікований робітник, готовий повноцінно жити й працювати навіть у стані невизначеності й непередбачуваності, готовий до саморозвитку й самовдосконалення.

Майстер в/н не повинен працювати один, успіх навчально-виховної роботи залежить від спільних зусиль всього інженерно-педагогічного колективу. Принципи трудової діяльності інженерно-педагогічного колективу складаються з спільної методики навчання і виховання; єдиних вимог до учнів; взаємодопомозі і взаємопозичанні кращих зразків досвіду.

Психологічний клімат колективу визначає ідеально-моральна направленість і задоволення працею, єдність і згуртованість інженерно-педагогічних працівників, традиції і характер взаємовідновлень членів колективу.

Майстри в/н і викладачі повинні дотримуватись єдиних принципів навчання і виховання. Особисті відношення майстрів в/н і викладачів повинні відповідати високим принципам моралі.

Спільна робота майстрів в/н та викладачів у підготовці робітника може здійснюватись ефективно лише за наявності між ними відносин взаємодії. Взаємодія майстра та викладача виникає і розвивається в процесі їх професійної педагогічної діяльності. Вона зумовлена їхнім соціальним статусом і соціальними ролями — об'єктивними, виробленими суспільством функціями, що повинні ними виконуватись у конкретній трудовій діяльності.

Об'єднання зусиль майстра в/н і викладача базується на координації і згуртованості їхніх дій, які виявляються: в узгодженості функціонально-рольових очікувань (уявлень про те, що саме і в якій послідовності повинен виконувати кожен із двох під час реалізації спільної навчально-виховної мети); формуванні єдиних педагогічних позицій і вимог до учнів, критеріїв навчально-виховної діяльності; координації дій; рівноцінному розподілі відповідальності за успіхи і невдачі у навчально-виховній роботі тощо.

Вони обмінюються думками, власними спостереженнями, накреслюють конкретні заходи. У співпраці важливо керуватися не особистими амбіціями, не змагатися у тому, хто має більший вплив на учнів, а бажанням досягти навчально-виховної мети.






Немає коментарів:

Дописати коментар