1.
Анотація
2.
Зміст
3.
Вступ
4.1
Розподіл
програми виробничого навчання з професії на теми
4.2
Характеристика
теми:
-
роль і
місце в загальній структурі виробничого навчання;
-
основні
навчально-виховні завдання;
-
особливості
вивчення навчального матеріалу;
-
рівень
формування знань, умінь та навичок;
-
зв’язок з
предметами загальнопрофесійної та професійно-теоретичної підготовки
4.3
Розбивка теми на уроки:
-
послідовність
виконання вправ
4.4
Обладнання робочого місця учня, майстра
4.5
Методичні рекомендації щодо проведення
вступного інструктажу:
- зміст інструктажу;
-
питання,
які повинні бути особливо виділені майстром;
-
час,
відведений на інструктаж;
-
послідовність
пояснення і особистого показу;
-
методи
проведення всього інструктажу;
-
методика
особистого показу;
-
обладнання
робочого місця майстра;
-
схеми,
малюнки, креслення, інструкційні картки, які використовує майстер під час проведення інструктажу;
-
методика
застосування письмових інструктажів;
-
методика
мотивації учнів щодо якісного засвоєння
теми;
-
методи
формування в учнів технологічної грамотності та відповідальності в процесі
виконання завдання;
-
методика
висвітлення питань охорони праці;
-
методика
висвітлення питань культури праці;
-
інструкційна
та інструкційно-технологічна документація, з якою можуть мати справу учні в
процесі виконання
-
завдання
і методика ознайомлення з нею;
-
методика
перевірки засвоєння і закріплення учнями викладеного майстром нового матеріалу
4.6
Методичні рекомендації щодо організації
самостійної роботи учнів та поточного інструктажу майстром:
-
характер
завдання, яке повинен виконати учень;
-
розподіл
завдання на частини;
-
визначення
і обґрунтування найбільш значимих питань, на які потрібно звернути особливу
увагу майстра при виконанні учнями
завдання;
-
прийоми і
способи виконання завдання, які повинні бути особисто показані майстром;
-
методика
особистого показу;
-
методика
контролю усвідомленості дій учнів по виконанню завдання; самоконтролю;
-
заходи,
які забезпечують додержання учнями правил охорони праці;
-
способи
виховання в учнів культури праці;
-
методи
вироблення в учнів в самостійності в роботі;
-
зміст
інструктування учнів на різних етапах заняття;
-
переміщення
учнів по робочих місцях
4.7
Методичні рекомендації по проведенню
заключного інструктажу майстром:
-
визначення
і обґрунтування питань, які повинні знайти місце в інструктажі;
-
методика
проведення інструктажу;
-
критерії
оцінок за виконання завдання або умов, які є вирішальними для оцінки, з
урахуванням вимог кваліфікаційних характеристик;
-
орієнтовний
час інструктажу;
-
аналіз
виконання учнями завдань, наявності умінь та навичок
4.8
Методичні рекомендації щодо домашнього
завдання:
-
визначення
і обґрунтування різнорівневого, випереджувального (при необхідності) характеру
і змісту домашнього завдання
5. Висновки
6. Список
використаних джерел
7. Додатки:
-
зразок
плану уроку;
-
графіки
переміщення (змінюваності) ланок або учнів по робочих місцях;
-
орієнтовні
інструкційні карти;
-
зразки
технологічних карток;
-
креслення;
-
опорні
конспекти;
-
список
рекомендованої літератури для учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар