Освіта:
Роки навчання
|
Навчальний заклад
|
Отримана спеціальність та кваліфікація
|
1993-1996
|
ВПУ №25 м.Хмельницького
|
Монтажник РЕА та приладів-4 розряду,
регулювальник РЕА та приладів – 3 розряду.
|
1996-1999
|
Конопотський
індустріально-педагогічний технікум
|
Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і
цивільних споруд,
технік-електрик, майстер виробничого навчання
|
1999-2004
|
Глухівський державний педагогічний університет
|
Професійне навчання,
інженер – педагог.
|
2005-2006
|
Хмельницький гуманітарно-педагогічний інститут
|
Управління навчальним закладом,
керівник навчального закладу.
|
Стаж роботи
Термін роботи
|
Місце роботи
|
Посада
|
З 1 вересня 1999року
|
ВПУ №25 м.Хмельницького
|
Майстер виробничого
навчання
|
З 1 жовтня 2015 року
|
ВПУ №25 м.Хмельницького
|
Старший майстер
|
Педагогічне есе
Як швидко летить час! Здавалося б, ще недавно я сиділа за
партою ученицею ВПУ № 25, і ось уже 16 років працюю майстром виробничого
навчання.
Роки навчання і училищі, спілкування з майстрами виробничого
навчанння дуже вплинуло на моє майбутнє.
І саме тоді виникла заповітна мрія – стати майстром в/н і працювати у ВПУ № 25.
Поступивши в Конотопський індустріально-педагогічний
технікум, я почала безпосередньо втілювати заповітну мрію в життя. Оволодіння
необхідними і глибокими знаннями, вивчення основ педагогіки і психології,
навчання методиці викладання виробничого навчання, ознайомлення з досвідом
знаменитих педагогів – все наближало мене до того заповітного моменту, коли я,
переступивши поріг училища у новій якості, могла б сказати : «Мрії збуваються».
З яким нетерпінням я чекала вже закінчення технікуму та виходу на роботу!
Здійснилося! Пам’ятаю,
з яким хвилюванням і трепетною радістю готувалася до свого першого
уроку. З’явилося почуття величезної відповідальності. Відповідальності не лише за
знання учнів, а й за їх світогляд та світосприйняття, які закладаємо протягом
навчання їм ми - педагоги. Пам’ятаю обличчя своїх перших учнів…
Я бачу в кожній дитині Людину, вірю в неї, у її
здібності, розум, добре серце,
безкорисливість і неповторність, я уникаю зайвої прямолінійності, штампованих
нотацій і повчань. Надаю перевагу ненав’язливим порадам, які дають змогу учням
зрозуміти все самим. Поважаю індивідуальність кожного учня, його думки, погляди
і бажання, шукаю або створюю привід похвалити учня, відзначити його успіх,
порадіти його досягненням. І треба надзвичайно любити учнів, вірити, що кожен
талановитий по-своєму, віддавати їм серце і душу.
Немає коментарів:
Дописати коментар