______

Портфоліо досягнень








Освіта:
Роки навчання
Навчальний заклад
Отримана спеціальність та кваліфікація
1993-1996 
ВПУ №25 м.Хмельницького
Монтажник РЕА та приладів-4 розряду,
регулювальник РЕА та приладів – 3 розряду.
1996-1999
Конопотський
індустріально-педагогічний технікум
Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних споруд,
технік-електрик, майстер виробничого навчання
1999-2004
Глухівський державний педагогічний університет
Професійне навчання,
інженер – педагог.
2005-2006
Хмельницький гуманітарно-педагогічний інститут
Управління навчальним закладом,
керівник навчального закладу.

 Стаж роботи
Термін роботи
Місце роботи
Посада
З 1 вересня 1999року
ВПУ №25 м.Хмельницького
Майстер виробничого навчання
З 1 жовтня 2015 року
ВПУ №25 м.Хмельницького
Старший майстер



Педагогічне есе
Як швидко летить час! Здавалося б, ще недавно я сиділа за партою ученицею ВПУ № 25, і ось уже 16 років працюю майстром виробничого навчання.
Роки навчання і училищі, спілкування з майстрами виробничого навчанння  дуже вплинуло на моє майбутнє. І саме тоді виникла заповітна мрія – стати майстром в/н і працювати у ВПУ № 25.
Поступивши в Конотопський індустріально-педагогічний технікум, я почала безпосередньо втілювати заповітну мрію в життя. Оволодіння необхідними і глибокими знаннями, вивчення основ педагогіки і психології, навчання методиці викладання виробничого навчання, ознайомлення з досвідом знаменитих педагогів – все наближало мене до того заповітного моменту, коли я, переступивши поріг училища у новій якості, могла б сказати : «Мрії збуваються». З яким нетерпінням я чекала вже закінчення технікуму та виходу на роботу!
Здійснилося! Пам’ятаю,  з яким хвилюванням і трепетною радістю готувалася до свого першого уроку. З’явилося почуття величезної  відповідальності. Відповідальності не лише за знання учнів, а й за їх світогляд та світосприйняття, які закладаємо протягом навчання їм ми - педагоги. Пам’ятаю обличчя своїх перших учнів…
Я бачу в кожній дитині Людину, вірю в неї, у її здібності, розум,  добре серце, безкорисливість і неповторність, я уникаю зайвої прямолінійності, штампованих нотацій і повчань. Надаю перевагу ненав’язливим порадам, які дають змогу учням зрозуміти все самим. Поважаю індивідуальність кожного учня, його думки, погляди і бажання, шукаю або створюю привід похвалити учня, відзначити його успіх, порадіти його досягненням. І треба надзвичайно любити учнів, вірити, що кожен талановитий по-своєму, віддавати їм серце і душу.

Немає коментарів:

Дописати коментар