______

суботу, 16 січня 2016 р.

Структура методичної розробки уроку виробничого навчання



1.      Анотація
2.      Зміст
3.      Вступ
4.      Основна частина:

4.1             Розподіл програми виробничого навчання з професії на теми
4.2              Характеристика теми:
-        роль і місце в загальній структурі виробничого навчання;
-        основні навчально-виховні завдання;
-        особливості вивчення навчального матеріалу;
-        рівень формування знань, умінь та навичок;
-        зв’язок з предметами загальнопрофесійної та професійно-теоретичної підготовки
4.3             Розбивка теми на уроки:
-        послідовність виконання вправ
4.4             Обладнання робочого місця учня, майстра
4.5             Методичні рекомендації щодо проведення вступного інструктажу:
-  зміст інструктажу;
-        питання, які повинні бути особливо виділені майстром;
-        час, відведений на інструктаж;
-        послідовність пояснення і особистого показу;
-        методи проведення всього інструктажу;
-        методика особистого показу;
-        обладнання робочого місця майстра;
-        схеми, малюнки, креслення, інструкційні картки, які використовує майстер під час  проведення інструктажу;
-        методика застосування письмових інструктажів;
-        методика мотивації  учнів щодо якісного засвоєння теми;
-        методи формування в учнів технологічної грамотності та відповідальності в процесі виконання завдання;
-        методика висвітлення питань охорони праці;
-        методика висвітлення питань культури праці;
-        інструкційна та інструкційно-технологічна документація, з якою можуть мати справу учні в процесі виконання
-        завдання і методика ознайомлення з нею;
-        методика перевірки засвоєння і закріплення учнями викладеного майстром нового матеріалу
4.6             Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи учнів та поточного інструктажу майстром:
-        характер завдання, яке повинен виконати учень;
-        розподіл завдання на частини;
-        визначення і обґрунтування найбільш значимих питань, на які потрібно звернути особливу увагу майстра при    виконанні учнями завдання;
-        прийоми і способи виконання завдання, які повинні бути особисто показані майстром;
-        методика особистого показу;
-        методика контролю усвідомленості дій учнів по виконанню завдання; самоконтролю;
-        заходи, які забезпечують додержання учнями правил охорони праці;
-        способи виховання в учнів культури праці;
-        методи вироблення в учнів в самостійності в роботі;
-        зміст інструктування учнів на різних етапах заняття;
-        переміщення учнів по робочих місцях
4.7             Методичні рекомендації по проведенню заключного інструктажу майстром:
-        визначення і обґрунтування питань, які повинні знайти місце в інструктажі;
-        методика проведення інструктажу;
-        критерії оцінок за виконання завдання або умов, які є вирішальними для оцінки, з урахуванням вимог кваліфікаційних характеристик;
-        орієнтовний час інструктажу;
-        аналіз виконання учнями завдань, наявності умінь та навичок
4.8             Методичні рекомендації щодо домашнього завдання:
-        визначення і обґрунтування різнорівневого, випереджувального (при необхідності) характеру і змісту домашнього завдання
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. Додатки:
-        зразок плану уроку;
-        графіки переміщення (змінюваності) ланок або учнів по робочих місцях;
-        орієнтовні інструкційні карти;
-        зразки технологічних карток;
-        креслення;
-        опорні конспекти;
-        список рекомендованої літератури для учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар